If you don't have an account yet please click "Create Account " below, then fill-in the form.

System składania wniosków o dofinansowanie w programie "KLUB 2022"
z Ministerstwa Sportu i Turystyki.

Szanowni Państwo,
Prosimy kontaktować się:
1. W sprawach problemów technicznych: pomoc@rzadowyprogramklub.pl - w treści zgłoszenia mailowego należy podać nazwę oraz nr NIP i REGON organizacji, a w wypadku konkretnych wniosków - nr ID wniosku. 

2. Informacje w sprawach merytorycznych - z pracownikami merytorycznymi LZS.
    Kontakty: zobacz listę kontaktów

Jeśli Państwa zgłoszenie dotyczy dostępu do konta organizacji prosimy o sprawdzenie czy są Państwo w stanie uzyskać dostęp korzystając z linku nie pamiętasz hasła Prosimy, w miarę możliwości, o wysyłanie zgłoszeń z adresu e-mail, który jest przypisany w systemie do konta użytkownika lub wpisany w systemie w danych kontaktowych Państwa organizacji.
Przy zgłoszeniach mailowych należy podać nazwę oraz nr NIP i REGON organizacji.

Jeśli nie wiedzą Państwo jakie dane Państwa organizacji są wpisane w systemie lub nie mają Państwo dostępu do danych wpisanych w systemie, a konto Państwa organizacji jest już założone, mogą Państwo napisać pismo do organizatora konkursu z prośbą o reset hasła i dostęp do danych kontaktowych. Wzór takiego pisma otrzymają Państwo wysyłając krótką informację na adres email: pomoc@rzadowyprogramklub.pl - (Pismo powinno zawierać imię, nazwisko i podpis osoby upoważnionej).

Jeśli, przed otrzymaniem odpowiedzi na zgłoszenie, rozwiążą Państwo problem samodzielnie, prosimy o ponowne przesłanie zgłoszenia z dopiskiem „NIEAKTUALNE”.

W przypadku wątpliwości w związku z problemami dotyczącymi sposobu wypełniania, wpisywanych danych, wymaganych formularzy itp. prosimy o kontakt z pracownikiem merytorycznym operatora konkursu.

kontakt merytoryczny: zobacz listę kontaktów

Przy zgłoszeniach mailowych należy podać Nazwę oraz NIP organizacji, w wypadku konkretnych wniosków ID wniosku.
Bez tych danych obsługa zgłoszeń może się wydłużyć

W przypadku problemów z zalogowaniem lub zapomnieniem hasła należy skorzystać z procedury przypominania hasła (klikając na link "Nie pamiętasz hasła?" w oknie logowania, pod przyciskiem Login) wpisując swój login lub wprowadzony przy rejestracji adres e-mail. Jeżeli w przeciągu godziny nie otrzymają Państwo maila z procedurą resetowania hasła (proszę sprawdzić również foldery SPAM) proszę o kontakt mailowy na adres: pomoc@rzadowyprogramklub.pl.
  1. Jeśli nie masz jeszcze konta w systemie, kliknij w przycisk "Załóż konto", a następnie wypełnij formularz.
  2. Osoba, która pierwsza z danej organizacji rejestruje się w systemie zakłada konto organizacji.
  3. Następnie ta osoba może zaprosić kolejne osoby wywołując opcję "Zaproś do organizacji".
  4. Aby się zalogować należy podać nazwę użytkownika (nie e-mail) oraz hasło ustawione podczas rejestracji.

 

Minimalne wymagania systemu: Internet Explorer 8.0, Firefox 3.0, Google Chrome (dowolna wersja).